Nog maar 2 weken... - Reisverslag uit Katwijk aan den Rijn, Nederland van Anne Duijn - WaarBenJij.nu Nog maar 2 weken... - Reisverslag uit Katwijk aan den Rijn, Nederland van Anne Duijn - WaarBenJij.nu

Nog maar 2 weken...

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

22 December 2008 | Nederland, Katwijk aan den Rijn

Hallo allemaal,

Over 2 weken is het dan eindelijk allemaal zover, dan ga ik voor een half jaar naar Australië toe! Ik heb er jaren van gedroomd en over nagedacht wat ik daar dan allemaal wil gaan doen. En nu komt het dan toch allemaal uit. 6 januari zal ik om 13:15 in het vliegtuig, op Schiphol, stappen om 12 uur later te landen in Hong Kong. Daar eenmaal aangekomen mogen we lekker de stad in en de rest van de dag ons vermaken met de Chinese bezienswaardigheden. 's nachts zullen we dan weer verder vliegen naar Sydney. 8 uur na het opstijgen vanuit Hong Kong, zal ik eindelijk voet zetten op Australische bodem. Op dat moment begint dan ook een groot avontuur voor mij! Ik zal gelukkig de eerste paar dagen nog samen met mijn reisgenoten doorbrengen, wat wel lekker is natuurlijk! Maar daarna is het toch verder gaan in m'n "uppie"...

Ik hoop echt veel dingen daar te gaan doen. Wat echt al heel lang op mijn verlanglijstje staat is het volgende: Skydiven, raften, surfen, snorkelen, mountainbiken, zwemmen met dolfijnen en nog wel meer van dat soort dingen. Ik hoop dat ik over een half jaar vol trots ken vertellen tot ik dit allemaal heb kenne doen. De tijd zal het leren.

Ik zal dus een half jaar in het buitenland doorbrengen. Voornamelijk Australie, maar 23 januari ga ik voor 1 maand naar Nieuw Zeeland. Uiteraard zal ik zo nu en dan een internetcafe op gaan zoeken om het thuisfront op de hoogte te houden van mijn belevenissen. "Lang leve het internet". Uiteraard heb ik, zoals iedereen daar, een Australische mobile telefoon tot mijn beschikking. Nja telefoon.. ik bedoel eigelijk meer een simkaart, dus met een echt Australisch 06-nummer.. Ik bedoel een 04-nummer.

Eenmaal daar in Australië wil ik veel dingen doen, meemaken en ondernemen. Zo wil ik ook een paar keer gaan WWOOF-en (Willing Workers On Organic Farm). Dus dat is eigelijk tegen kost en inwoning werken. Hier zal ik zeker veel van leren, uiteraard ook veel ervaring opdoen. En het is altijd goed als je zo nu en dan wat onderneemt en wat werkt (aangezien ik officieel niet mag werken, met mijn toeristenvisum).

Tuurlijk zal ik bepaalde personen gaan missen op speciale momenten. Bijvoorbeeld de 50ste verjaardag van mijn pa (jaja 50!!), de verjaardagen van mijn broer en broertje, opa en oma en nog meer familieleden. Ook zal ik zeker aan goede vrienden denken wanneer zij bijvoorbeeld jarig zijn of iets te vieren hebben (het behalen van diploma's). Ik hoop zo nu en dan een keer een smsje te sturen of bij grote uitzondering speciale mensen te bellen... Het ken wel op de gekste tijden, dus bereid je er maar op voor!!!

Ik zal dus zo nu en dan hier op deze site een bericht plaatsen, over wat ik precies meemaak Down Under.

Maar voordat ik weg zal gaan, zie ik nog enkele van jullie, zoals met: Kerst, Oud en Nieuw, House Warming, Verjaardag...

Voor nu ben ik voorlopig uitgesproken (opluchting voor velen... ik weet het)

Nou dag mensen!!

Fijne dagen en tot snel, of niet tot snel...

  • 22 December 2008 - 20:37

    Maaike:

    Annie!

    We gaan je missen meid!
    Zeker je vele verhalen:P
    Maar ik weet zeker dat je daar heel veel gaat zien en enorm gaat genieten! Dit is echt iets voor jou!

    Geniet ervan meid!
    En ik hou je in de gate via je site:D

    Dikke kus Maaike

  • 22 December 2008 - 20:38

    Pa:

    Wat een rust, snik...

  • 22 December 2008 - 20:39

    Marloes:

    Jaja Annie, het gaat al snel komen!!
    Echt onwijs veel plezier en update deze site zeeeeerrr vaak he, hehe!

    Tot zaterdag

    XX

  • 22 December 2008 - 21:12

    Laurens:

    HEy Anne,
    Nou ik zal je missen hor kattuker!
    En ik zal veel aan je denken en ben nu al benieuwd naar al je verhalen! Hou ons op de hoogte;)
    liefs,

    Laurens

  • 22 December 2008 - 21:17

    Je Mammie:

    Gelukkig ben je er nog. Ik ga gauw naar beneden!
    Moet ik wel luisteren naar je praatjes.......

  • 22 December 2008 - 21:42

    Eddd:

    Moet ik het hier melden als RBB Kampioen is geworde?? HAhhahaha

  • 22 December 2008 - 22:31

    Mark Vreeburg:

    anne mocht je veel plezier en veel ervaring op doen in australië en we zullen je zeker gaan missen. Zodra je terug bent gaan we gelijk <-- (okay misschien een weekje ertussen:P) een drankje drinken en hopelijk hoor ik dan alles over je mooie verhaal en vertel je het uiteraard met veel lof ^_^ tot zaterdag :D

  • 23 December 2008 - 06:35

    Maartje:

    heej Anne!

    Over twee weken al..Het is maar goed dat je wat verhalen hier op gaat zetten, dan kunnen we genieten van je katwijkse praatjes/ australische ;)
    Veel plezier!

  • 23 December 2008 - 06:57

    Kimberley:

    Haha nou An, na je vakantie wil ik al je verhalen weer horen hoor!
    Ik zie je zaterdag!
    xxx

  • 23 December 2008 - 07:30

    Je Kleine Broertje:

    he anne

    ik heb gehoord dat je naar australie gaat en dat is niet best want voor je het weet kom je een wild dier tegen.

    nou sucses in australie
    bay bay anne en veel plezier nog he

    doei!

  • 23 December 2008 - 07:43

    Corry:

    He Anne,

    Het kan niet mis gaan daar. Je hebt er zo veel zin in dus rest mij niets meer dan je heeeeeeel erg veel plezier te wensen en geniet van de mooie tijd daar.

    Groetjes Marcel en Corry

  • 23 December 2008 - 10:26

    Hendrika:

    Heey Anneeee!!!

    Heel veel plezier daar en je moet wel ff foto's maken;) haha.. na een half jaar moet ik dan ook maar weer naar Marjolein, zodat ik jou ook weer kan zien:D
    have a nice time!

    liefs,xxx Hendrika

  • 23 December 2008 - 10:49

    Dynand:

    Ah, Nieuw-Zeeland, volgens mij het land van je dromen. In Queenstown kun je bijna alles wat maar heftig is, Zwemmen met dolfijnen aan de (noord)oostkust van het Zuidereiland. Wil je van het Noorde naar het Zuidereiland, denk dan eens aan een parachutesprong (ja echt!) en je bagage kan ook mee in het vliegtuig.

    Heel veel plezier 'down under' Ik zal zeker ook aan jou denken
    Maar nu eerst nog even in Nederland:
    Fijne Kerstdagen en een gelukkig Nieuwjaar!

  • 23 December 2008 - 16:34

    Joerian:

    Aight kei vet man..!!

    en dat betekent.. dus ook geen YMCA samen.. ;| maargoed... ik denk dat een jaar australie toch wel wat uitdagender en vetter is... :D

    Veel Plezier...

    Ps lijkt mij ook best leuk,,,(A)

  • 23 December 2008 - 17:12

    Jorieke:

    Anne!

    Ik zal met veel plezier je berichtjes gaan lezen, dus kom je inderdaad in de mogelijkheid voor een internetcafe: berichtjes plaatsen!!! Ben benieuwd naar alles wat je gaat meemaken, het wordt vast ontzettend tof!

    Ik spreek je nog wel voor je weggaat!:D

    x Jorieke

  • 23 December 2008 - 21:59

    Henk En Nel:

    He Anne, Natuurlijk zullen we nog wel zien denk ik maar hierbij alvast heeeel veel plezier.Kijk uit en doe geen gekke dingen want jij wil nog wel eens vallen of zo (grapje)
    dikke kus Henk en Nel

  • 24 December 2008 - 13:57

    Gert-Jan:

    Hehe An, ga je dan eindelijk ;)

    Ik wacht nog even maar...

    Maak je nog fototjes van een bepaald onderwerp voor mij? haha was vorige keer eigenlijk nog gelukt? Dacht er op eens aan :D :D

    Nou tot in scum???

    Gr. Gert-Jan

  • 24 December 2008 - 13:57

    Gert-Jan:

    Hehe An, ga je dan eindelijk ;)

    Ik wacht nog even maar...

    Maak je nog fototjes van een bepaald onderwerp voor mij? haha was vorige keer eigenlijk nog gelukt? Dacht er op eens aan :D :D

    Nou tot in scum???

    Gr. Gert-Jan

  • 24 December 2008 - 13:58

    Gert-Jan:

    Hehe An, ga je dan eindelijk ;)

    Ik wacht nog even maar...

    Maak je nog fototjes van een bepaald onderwerp voor mij? haha was vorige keer eigenlijk nog gelukt? Dacht er op eens aan :D :D

    Nou tot in scum???

    Gr. Gert-Jan

  • 25 December 2008 - 10:40

    De Coolste Broertje :

    hoi :-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-) :-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-) :-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-)

  • 26 December 2008 - 10:04

    Ingeborg:

    Hey An!
    Ben rete-benieuwd naar de verhalen, wat je zoal doet. Ik zal er denk ik nooit komen. (Ik zeg nooit nooit, maar toch...)
    Heel veel plezier down-under! Geniet en ervaar!
    Tot over een hele tijd maatje!
    Hoop dat je een adres doorgeeft, zodat wij nog iets kunnen sturen :)
    Liefs, Ingeborg

  • 26 December 2008 - 10:39

    Guy En Erna:

    Hoi Anne,
    geniet nog even van de feestdagen, het zal voor jouw zeker voorbij vliegen. een goede reis en we zijn benieuwd naar al je verhalen.
    Blijf je zelf, dat is het allerbelangrijkste,

  • 27 December 2008 - 15:33

    René Tol:

    Hey Anne,

    Dat geldt natuurlijk ook andersom. Waar jij allemaal heen gaat in het begin, zal ik mijn reis eindigen (als alles volgens planning verloopt natuurlijk, dat weet je nooit). Dus dan hebben we mooi wat aan elkaars verhalen :-)

    Prettige jaarwisseling alvast en tot over 10 DAGEN!

    Xx René

  • 28 December 2008 - 16:08

    Een Geheim Iemand :

    hoi

  • 29 December 2008 - 11:46

    Esmee:

    Zambiaans voetbal maatje!
    ik ga je wel missen hoor, altijd die leuke telefoongesprekken. Maar die komen zeker nog wel een keer voordat je weg gaat, en als je terug bent gekomen gaan we niet 1.5 uur maar 15 uur aan de telefoon hangen om al je gesprekken te horen!
    heel veel plezier Anne!

    xxliefs.

  • 02 Januari 2009 - 18:29

    Rosalie Van Tilburg:

    Hee Anne!
    wat een vette plannen heb je zeg, leuk!
    Ga je dit allemaal in je eentje doen of heb je een reismaatje?
    Ik had het vorig jaar wellis vaag opgevangen maar het gaat dus echt gebeuren, en snel ook!
    Ik ga zelf ook over 4 weekjes naar India maar ik zal proberen jou ook nog een beetje te volgen.

    Heel veel plezier en genieten he! :D

  • 04 Januari 2009 - 21:24

    Opa En Oma:

    Hallo Anne Heel veel liefs en alle geluk en heel goede reis. geniet er van. En gezond weer terug! opa en oma xxx

  • 04 Januari 2009 - 22:03

    Gijs Francken:

    Doe m'n vrienden en vriendinnen daar maar de groeten en vergeet Diamonds Head niet aan te doen.

    Veel plezier daar meissie!!!! Nog twee nachtjes....of dagen, wat is het nou?

    Groet, Gijs F

  • 05 Januari 2009 - 20:36

    Arenda:

    Heb je nou echt geen plekkie voor mij gereserveerd in je koffer?

    Maar vooruit dan maar, geniet van je tijd in down under, en kom niet met al te enthousiaste verhalen, stel je voor dat het gaat kriebelen.....

  • 06 Januari 2009 - 16:01

    Esmee:

    Annee.
    jaa nu ben je dan echt weg he!:O
    ik ga je wel missen hoor. onze leuke telefoongesprekken.
    maar geniet ervan! en ik wil al je verhalen horen als je weer thuis komt en ik terug ben uit malawi!

    xx

  • 08 Januari 2009 - 13:34

    Mam:

    Hoi Anne! gezellig als vanouds gebabbeld door de telefoon(eindelijk)Wel door een lang telfoondraadje....
    Meid kijk uit en veel plezier. kus mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Katwijk aan den Rijn

Anne

Actief sinds 05 Okt. 2008
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 18245

Voorgaande reizen:

06 Januari 2009 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: